ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 19. června 2013

Atlas hub

Někdo se možná bude divit, že zrovna já sem dávám odkaz na alas hub, když houby nejím. Houby ale moc ráda sbírám, ráda se procházím po voňavém lese. Všude je slyšet zpěv ptactva, sluníčko prosvítá skrz větve stromů...
Přiznám se, že i nějakou syrovou houbu občas uzobnu. Dělá to také někdo z vás?

Tepelně opracované se mi už tolik nelíbí, nemám ráda jejich měkkou konzistenci. No nebudu odrazovat a nakoukněte do odkazu, myslím, že obrázky vás potěší jako mne a někomu se i rozeběhnou chutě. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).